KoppesEnDePrinsen.reismee.nl

Jajaa Eindelijk!!

Jajaa eindelijk!

Na maanden van voorbereiding is het dan zover. Eerst willen we iedereen bedanken voor het geslaagde afscheidsfeestje afgelopen vrijdag, waarbij met hoge spanning wordt gewacht op de beruchte filmpjes van o.a. R. Ruiters.

Onze vlucht vertrok maandagmiddag half 5 vanaf Schiphol. Via Londen, Singapore en Darwin landen we uiteindelijk na 36 !! uur in Cairns.
De lange reistijd viel uiteindelijk erg mee. Op Londen hebben we een beetje rondgelopen en een guinnesbiertje gepakt, die niet bij iedereen in de smaak viel. Vervolgens hadden we een nachtvlucht op het programma richting Singapore. Jeroen heeft s`nachts netjes op de spullen gepast terwijl Ed en Ron nog lekker een nachtje hebben kunnen pitten. ‘s Morgens wakker te zijn geworden in Singapore blijkt het lokale tijd alweer savonds te zijn, een heerlijk dagje a la P. Schuitemaker dus! Wij pasten ons in ieder geval wel snel aan het tijdsverschil aan, en hebben daar een lekker lokaal biertje gedronken. Op dit prachtige vliegveld hebben wij 6 uur tijd gedood door wat te gamen en te intenetten.

Via Darwin zijn we eindelijk in Cairns geland waar we ongv 3 uur wegens vertraging in het iets te krappe vliegtuig hebben gechilled. In Cairns is het nog wel even 2 dagen zwaar bewolkt, maar daarna kunnen we toch wel lekker bij kleuren. Hier is het bewolkte weer trouwens zeer goed te doen wegens de tropische warmte.
Ons hostel lijkt een beetje op een hippiedorp en is op het eerste gezicht prima.

Om onze jetlag te verslaan, zijn we de binnenstad van Cairns in gegaan. Leuk stadje met een zogenaamde lagoon. Een gratis openbaar zwembad omdat je hier niet in de zee kan zwemmen in ivm kwallen. Verder beetje gegeten, info aangevraagd en vooral rustig aangedaan. Nu nog even tegen de moeheid vechten en dan een goed nachtje maken om de jetleg te overwinnen.

Morgen, of tegen de tijd dat we deze alinea schrijven alweer vandaag, gaan we een tour naar het great barrier reef boeken :D

Groetjes,

Koppes en de Prinsen!

P. Schuitemaker

Had je me niet in een beter daglicht kunnen plaatsen?
Good luck met de jetlag :D

Iolani

Hey jongens! Cairns is een leuke stad! Voor uitgaan in cairns moet je bij de Woolshed zijn! Er zijn nog veel meer leuke bars hoor! Dus ik zou hier nog wel een paar nachtjes blijven als ik jullie was ;) Ook kun je hier in cairns heel goedkoop eten als backpacker.
En great barrier reef is echt prachtig! Het is echt een aanrader om te gaan scubadiven. Kan even niet meer herinneren met welke organisatie ik was.. Iets met paradise :p heel leuk iig.
Verder is cairns uitermate geschikt voor de extreme sporten; raften, bungee (AJ Hacket!), skydiven (mission beach). Verder is Cape Tribulation ook erg mooi, alleen had ik daar alleen maar regen :(.
Nou, een heleboel ongevraagde adviezen, maar zeker goede adviezen :p
Have fun! Ohjah om excursies te boeken kun je oa terecht bij Backpackers World Travel en Peter Pan's.

Claudia

Ah wat vet! Fijne tijd jullie drie!

Kelly

Hoop dat jullie snel over jullie jetlag heen zijn! Benieuwd wat jullie allemaal beleben daar in Cairns =D

Liefs

Peet

Hallo jongens; goed begin van jullie reis. Door de bewolking daar krijgen jullie toch een beetje een NL gevoel, want hier is het niet beter. Wij zullen jullie op de hoogte houden van de o zo belangrijke eredivisie.
Veel plezier en take care out there.
Groeten Peet

Inge

Nu al leuk om jullie eerste verhaal te lezen, benieuwd naar de volgende! Veel plezier xx

Coen en Mieke

Fijn te horen dat alles goed is gegaan. Nu lekker genieten van al het moois dat jullie gaan zien en meemaken. Heel veel plezier en groetjes X

Denise

Het filmpje van R.ruiters is natuurlijk spannend :P vanzelfsprekend :P maar goed nu bij de echte reden van het oprichten van deze reismee :P haha ik heb respect voor jullie na 36 uur reizen ^^ maar klinkt allemaal erg goed vooral de biertjes en het hippiehostel :P nou chillze en rustze uit :P na zo'n reis en ik zie/lees jullie volgende verhaal wel binnenkort :D :D xxxx

madelon

Leuk mannen om jullie zo te volgen, wij zijn benieuwd naar jullie verhalen.

Donny

Hey mannen!

Dus Jeroen heeft zich gelijk opgeworpen als nachtwaker, top!
Wel even foto's van elk soort bier per land he!
Ben benieuwd of jullie al door jullie video's/series heen zijn ;) met dat gewacht en gevlieg.
ben heel benieuwd wat jullie van het great barrier reef vinden en hoe het loopt!

Tot snel!
Donny

Peet

Nog even en dan is Jeroen de 1e die zijn verjaardag viert zonder zijn padre en madre!! En straks ook beide Prinsen. Hoe voelt dat nu jongens? Alvast gefeliciteerd en vier het op zijn Aussies.
Tjuss

Opa en Oma koppes.

Jeroen gefeliciteerd en geniet er maar van. Veel zien en
filmen van de omgeving. Wij hebben gister al een neut op je verjaardag genomen. Oja, je weet hier komt Oma
"Jeroen ook van mij gefeliciteerd. Heb je de kaart ontvangen?Ik wens je een fijn dag samen met je vrienden. Liefs en groetjes Oma Jossie

Jeroen

Hey j-ron! Van harte gefeliciteerd man! Ik ben heel benieuwd wat jullie nu doen en waar jullie reeds zijn? Maak er een gezellige dag van, maar dat geldt natuurlijk voor elke dag he! Ltrrzz, don

madelon, daniël en sam

He, neef en oom, van harte gefeliciteerd! Dikke kus van ons.

Tine & Peet

Hi Prinsen,
Gefeliciteerd met jullie verjaardag; jullie 1e kado hebben jullie al gehad: een gratis kampeerweekend met de local Aussies. Drink namens ons een biertje op jullie 23ste en dien de rekening maar bij Jeroen in. Wij nemen er hier een.

Zus

Lieve broers!!! Gefeliciteerd met jullie verjaardag! Dikke verjaardagskus!!!